............

. امروز : .

http:// aba44.orq.irخوش.آمديد...ahmadabazari44@118mail.com.ايميل


موبایل کامبیوتر اینترنت وبلاگ فروشگاه
موبایل کامبیوتر اینترنت وبلاگ فروشگاه

ahmadabazari44@gmail.com
درباره وبلاگ
خوش آمدی که خوشم آمد ز آمدنت هزار جان گرامی فدای هر قدمت اگر خبر داشتم زامدنت گل ولاله میکاشتم زهر قدمت ahmadabazari44@gmail.com
نويسندگان
احمد
کد

خبرنامه وب سایت:





تنظیمات........................................

ای بی خبر بکوش



موبايل
1
کامپیوتر
2
اینترنت
3
وبلاگ
4
فروشگاه
5
متفرقه
6
استخاره آنلاین
7

ابزار

. Free Site Counters
ای بی خبر بکوش . ... .
امروز : .... ..
برترین موبایل های ماه خرداد کدامند؟ <-CategoryName->

 به نقل از برترین ها،برند محبوب و قدیمی تلفن های همراه همچنان در حال کشتی گرفتن با ویندوز فون 8 است

اما مهم ترین اتفاق ماه ورود محدود Galaxy SIII به بازار بود.

 


نوکیا X1-01

100 هزار تومان

 

به عنوان یک گوشی رده متوسط، 01-X1 گوشی فوق العاده خوبی است. این گوشی از سیستم عامل S30استفاده می کند که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. در صفحه اصلی دو نشانگر سیم کارت به همراه ویجت ساعت و تاریخ قرار دارد.

 در پایین صفحه اصلی دو کلید قرار دارد. یکی کلید منو که شما را وارد منوی برنامه های گوشی کرده و دیگری کلید Go که حکم یک کلید میانبر دارد. برای مثال اگر از منوی تنظیمات، کلید Go را به موزیک پلیر گوشی اختصاص دهید، با فشاردادن کلید GO وارد این برنامه خواهید شد. همچنین به طور پیش فرض، 12 تم برای این سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

 مزیت اصلی این گوشی، دو سیم کارته بودن آن است. برای انتخاب بین حالت های مختلف سیم کارت ها کافی است که کلید ستاره (*) را فشار دهید. سپس با سه انتخاب مواجه خواهید شد. دو سیم کارت (Dual-SIM)، سیم کارت اول (1 SIM) و سیم کارت دوم (2 SIM). هنگامی که گزینه دو سیم کارته را انتخاب کنید، پیغامی ظاهر می شود و از شما خواسته می شود که سیم کارت اولیه (سیم کارتی که هنگام تماس گرفتن از آن می خواهید استفاده کنید) را انتخاب کنید.


 

سامسونگ Galaxy Y Duos

300 هزار تومان

Galaxy Y Duos دارای یک دوربین سه مگاپیکسل بدون فلاش است. سامسوسنگ نرم افزار دوربین را به ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند، صحنه های از پیش تنظیم شده، خطوط شطرنجی روی صفحه و حالت پانوراما مجهز کرده است.

 از گزینه های ارتباطی آن می توان به Wi-Fi، بلوتوث 3/0 و USB 2/0 اشاره کرد. حافظه داخلی گوشی 160 مگابایت است اگرچه محل کارت محافظه micro SD حداکثر تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند. از گزینه «مدیریت سیم کارت» در تنظیمات می توان هریک از دو سیم کارت را به طور جداگانه فعال / غیرفعال کرد که به ذخیره شارژ باتری کمک می کند.

 همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام سیم کارت برای داده موبایل به کار رود. در هر زمان فقط یک سیم کارت قابل استفاده است. گزینه دیگر برای تعیین این است که هرگاه یک سیم کارت در حال استفاده برای داده موبایل است آیا گوشی می تواند از سیم کارت دیگر برای دریافت تماس استفاده کند یا خیر.

 کاربر می تواند «فقط استفاده از شبکه های 2G» را برای سیم کارت ها تنظیم کند. می توان یک سیم کارت را برای 2G و سیم کارت دیگر را برای 3G تنظیم کرد.


سونی Xperia U

500 هزار تومان

پس از خارج کردن گوشی از داخل جعبه، اولین کار ما فشردن شاتر دوربین بود. نتیجه کار فاجعه آمیز بود چراکه به نظر می رسید همه چیز در یک مه غلیظ غرق شده است. کمی زمان لازم بود تا متوجه شویم این ایراد با برداشتن برچسب روی لنز دوربین به شکل کامل حل می شود!

 پردازنده دو هسته ای گیگاهرتزی، حافظه داخلی چهار گیگابایتی، دوربین پنج مگاپیکسلی و صفحه نمایش فوق العاده شفاف در کنار آندروید قابل ارتقا به نسخه چهار ویژگی هایی بودند که می توانند عامل محبوبیت Uشوند. بین خودمان باشد؛ از نظر ظاهری هم می توان روی Xperia U حساب باز کرد.

 اگر همه این ویژگی های مثبت را در کنار قیمت عالی گوشی قرار دهیم باید اعتراف کنیم بالاخره پس از مدت ها انتظار این رده قیمتی هم صاحب یک پادشاه تازه شده است. Xperia U تنها 110 گرم وزن دارد.

 

سونی Xperia P

800 هزار تومان

از نظر ظاهری Xperia P کاملا شبیه خواهر خود Xperia U است. با این تفاوت که P را تنها در رنگ های مردانه پیدا خواهیم کرد. از نظر فنی هم با همان پردازنده دوهسته ای یک گیگاهرتزی رو به رو هستیم.

 حافظه داخلی گوشی به 16 گیگابایت و حافظه موقت به یک گیگابایت ارتقا پیدا کرده اند. علاقه مندان به عکاسی هم می توانند از حسگر هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری تمام HD لذت ببرند.

 نمایش در Xperia P حتی بهتر از U است. صفحه نمایش چهاراینچی گوشی دقتی در حدود 540 در 960 نقطه دارد.

 عکاسی پانورامای سه بعدی ویژگی بود که ما را شگفت زده کرد. تنها نکته نگران کننده عمر کم باتری است. این گوشی پس از هر بار شارژ کامل تنها به مدت 470 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد. در حالت مکالمه مداوم این زمان به شش ساعت می رسد!

 

سامسونگ Galaxy Note

1 میلیون تومان

این گوشی هوشمند از پردازنده 1/4 گیگاهرتزی دو هسته ای ARM Cortex-A9 بهره می برد که تقریبا نخستین گوشی با این پردازنده قدرتمند به شمار می آید. این پردازنده توان پردازشی بسیار بالایی را تولید می کند. طوری که عملکرد آن به راحتی از بسیاری تبلت ها بهتر است.

 علاوه بر چنین پردازنده ای، Galaxy Note مجهز به گرافیک MP-Mali 400 و یک گیگابایت حافظه RAM شده تا توان آن به اوج برسد. انجام اعمال چند وظیفه های (Multitasking) در این گوشی کاملا روان صورت می گیرد و تماشای فیلم های HD کاملا لذت بخش خواهد بود.

 این گوشی دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. با این وجود حتی اگر کاربری به حافظه بیشتری نیاز داشت گالکسی نوت کم نمی آورد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا سقف 32 گیگابایت را هم دارد.

 هرچند که سامسونگ گالکسی Note می تواند به عنوان یک تبلت هم کاربرد داشته باشد، ولی آپشن های اتصال آن به شبکه درست همانند یک تلفن همراه هوشمند و پیشرفته است.

 این گوشی از فن آوری هایی چون WLAN, GPS, Bluetooth نسخه 3 و پورت USB نسخه 2 بهره می برد. سامسونگ Galaxy Note مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی بسیار باکیفیت با توانایی تولید عکس هایی بسیار عالی است.

 


HTC One x

1 میلیون تومان

اگر جزو کسانی هستید که با گوشی خود زیاد ویدئو نگاه می کنند، HTC One X یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. صفحه نمایش 4/7 اینچی با کیفیت فوق العاده، پردازنده چهارهسته ای قدرتمند و ویدئو پلیر قوی با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری، بهترین تجربه تماشای ویدئو روی گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری Full HD p 1080 را دارد. از قابلیت های جدیدی  که HTC به دوربین One X اضافه کرده این است که شما می توانید در حین فیلمبرداری، عکسبرداری کرده یا حتی از فیلم های گرفته شده، عکسبرداری کنید.

 One X همانند گوشی های Sensation XE و Sensation XL، از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد ولی برخلاف گوشی های قبلی، شما می توانید در One X در تمام برنامه ها و بازی ها از این امکان بهره ببرید. این در حالی است که Beats Audio در مدل های قبلی به موزیک پلیر استاندارد گوشی محدود بود!

 به لطف پردازنده چهارهسته ای 1/5 گیگاهرتزی One X، محیط رابط کاربری بی نهایت روان است و کوچک ترین کاهش سرعتی در حین کارکردن با گوشی احساس نخواهید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 23 / 5برچسب:,ساعت 14:44 توسط احمد |




طرح
. . ..
موبایل    کامبیوتر    اینترنت    وبلاگ    فروشگاه

.......................
26248163279992595740.gif
..........
عکس های متحرک و طنز (45)
.......................

. ....................
روزشمار محرم عاشورا ..........................


.......................
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
................................... . .

. . .................................... . . . .
Www.LoxBlog.Com

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

.....................................................................................................................................
موبايل.كامبيوتر

.
سازنده : محمد هكر

..


منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود



جهت عضویت در سایت کلیک کنید

.فاصله

تصویر متحرک I Love You



 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


اکواریوم متحرک..اکواریوم متحرک

.



....

.....


% متون مذهبی متحرک،تصاویر متحرک مذهبی

<
موبایل و کامپیوتر .اینترنت.وبلاگ.فروشگاه.متفرقه.اطلاعات عمومی http://ahmadabazari44.loxblog.com/


..................................................................................................................................... م ن ع ...
IranSkin go Up
.. . ..

.. .عنوان .... ..